And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 21, 2014 17:40:25 GMT
Edward+ Haytham Kenway
Edward stond momenteel aan het roer op het bovendek. Het was nog vroeg, het was eigenlijk tegen zonsopkomst, maar enkel op deze momenten was het rustig om te varen. Op het dek waren enkele mannen bezig met de zeilen en alles te regelen wat er te regelen viel. Edward zuchtte even en keek kort naar beneden, zijn zoontje, Haytham lag nog te slapen in zijn bedje in de kajuit van zijn vader. Ja de wens om op een vaste plek te blijven, dat kon Edward gewoon niet, en de moeder van Haytham was dood, al 7 jaren helaas. Maar Edward bleef haar trouw eigenlijk, net zoals wat hij daarvoor met Caroline had gedaan, al had hij niet gehoopt nog een keer verliefd te raken. Maar nu had hij Haytham, en misschien was hij ook zo gelukkig. Hij zuchtte even en liet het roer los, en gaf dat over aan zijn kwartiermeester, Adewále. Hij liep naar beneden en net op dat moment, kwam de kleine Haytham de kajuit uit, en glimlachte ven naar zijn vader.'' Goedemorgen haytham.'' Sprak hij, duidelijk gelukkig met de jongen. Ja want ook al was hij een vechtersbaas, hij smolt altijd even als hij zijn zoon zag, waar hij zich heel verantwoordelijk over voelde. Die was ook altijd als ze geënterd werden of wat dan ook, verstopt in een zijkast in zijn kajuit. Niets mocht zijn Haytham overkomen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 21, 2014 17:58:21 GMT
Jessica Malone
Jessica lag nog te slapen, eigenlijk wat tussen de mannen in maar echt veel kon het haar niet schelen. Ze was het gewend dat meerdere haar naakt zagen, en ze maakten er niet zo'n groot drama van hier op dit schip, dus dat was wel goed vond zij dan. Ze liet zich ook op geen enkele manier nog intimideren door een man, ze zou nooit haar lichaam meer aan een ander geven, ze wilde Frank trouw blijven, ook al was hij gestorven. Ze had zijn om te dragen, en daar was ze trots op, ook al wilde ze het eigenlijk nog geheim houden hier. Maar het begon moeilijker te worden, ze wilde de baby niet vermoorden door een korset aan te trekken, ze wilde het kindje houden en opvoeden als een echte Tupelo. Je begon het te zien door haar kleding heen, dat ze een zwangerschapsbuikje begon te krijgen. Ze zat nu wel geteld 2 maanden op dit schip bij Edward, en wat was ze blij dat ze haar hier hadden opgevangen, anders was ze vast dood geweest. Met een zucht begon ze zich wat te verfrissen en zich aan te kleden. Haar jasje kon al bijna niet meer dicht door het buikje wat ze begon te krijgen. Ze liep rustig de trappen op richting het bovendek en keek even rond toen ze er eenmaal was. Ze zag ook net Haytham en Edward staan en glimlachte kort. Ze wist dat Frank wel een goede vader zou zijn geweest voor zijn kind, dat hij dan ook verzachtte waarschijnlijk, maar dat kon natuurlijk niet meer. Ze zuchtte en legde een hand op haar buik toen die lastig deed. Niet nu kleine Dacht ze ook gewoon en begon langzaam aan aan het werk dat er te doen viel.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 21, 2014 19:01:03 GMT
Edward+ Haytham Kenway
edward keek naar zijn zoon, die even gaapte en hij lachte.'' Duik jij nog maar eens je bed in.'' sprak hij klam en Haytham schudde zijn hoofd.'' nee papa, dat doe ik niet.'' sprak hij rustig, en de kleine Haytham begon bij zijn vader weg te rennen, en Edward lachte even kort, en liep weer naar boven, waar hij meestal stond, om het dek beter te kunnen bekijken, en hij zag dat haytham naar Jessica rende en voor haar ging staan.'' Papa Geeft je vast goed te eten.'' praatte hij even zijn mond voorbij, en keek naar haar buik.'' Maa je moet eens met hem praten.'' sprak hij rustig.'' Gewoon praten, met wat wijn, of rum..'' sprak hij rustig en zette zijn handen op zijn rug en ging een beetje statisch staan. Ja dat zat er altijd al een beetje in. Edward keek naar beneden, en zag zijn zoon al met Jessica praten. Edward wist inmiddels wel dat Haytham een moeder figuur zocht, en Jessica adoreerde, maar hij deed er weinig op uit. Hij was trouw aan Tessa, en daar zou hij trouw aan blijven. Hij was al teveel vrouwen verloren. Eerst Caroline, toen Anne en daarna nog de moeder van Haytham, Tessa.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 21, 2014 22:22:56 GMT
Jessica Malone
Ze begon rustig wat aan het werk en keek een beetje op toen Haytham naar haar toe rende en voor haar ging staan. Toen hij een opmerking maakte over haar buik glimlachte ze even. "Ja, vast wel." Zei ze daar dan ook rustig op en hield haar ogen op Haytham gericht. Toen hij wat zei glimlachte ze weer en bukte iets. "Waar zou ik dan met hem over moeten praten?" Vroeg ze nu ook rustig aan hem en wachtte netjes op antwoord. Ze wist dat het tussen haar en Edward niet zou lukken, puur omdat haar hart nog steeds aan Frank toebehoorde en die van Edward aan de moeder van Haytham. Ze begon zich nu wel zorgen te maken over haar zwangerschap, als Haytham het al merkte zouden de andere het ook snel genoeg merken waarschijnlijk, ze was sinds vandaag ook zonder korset beginnen lopen om de baby veilig te houden nu.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 21, 2014 22:38:40 GMT
Haytham Kenway
Hij keek naar haar en slikte even voor een moment en keek naar zijn vader die nu over de zee aan het uitkijken was.'' Nou jullie kunnen praten over de zee, je kunt papa bedanken omdat hij je zo goed behandelt..'' probeerde hij, want wist hij veel waar je nou over moest praten. Dat het niet zou lukken kon haytham eigenlijk weinig schelen, ze was de enige vrouw aan boord, en dus een moeder, toch? tenminste zo zag Haytham dat op zijn manier. Het jongetje trok nu ook gewoon aan haar broek en wou haar meenemen naar het bovendek.'' Kom, vraag mijn papa of hij samen met jou wil eten.'' sprak hij rustig.'' Dan eet ik ook mee, en dat vind ik leuk.'' sprak hij en een kleine twinkeling stond in zijn ogen. Ja het was nog een onbeschadigd vrolijk kind voor het piraten leven.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 21, 2014 22:57:03 GMT
Jessica Malone
Ze keek naar Haytham toen hij haar een nogal uitgebreid antwoord gaf en schudde haar hoofd lichtjes. Ze keek weer naar hem. "Ik hbe hem al zo vaak bedankt dat ik hier mag blijven en dat ik zo goed word behandeld. Anders vind je papa mij irritant en dat wil ik ook niet." Zei ze zacht tegen hem met een glimlachje. Ze was ook de enige vrouw momenteel, maar zo erg was dat nou ook weer niet, vond ze althans. Zolang de mannen maar van haar afbleven vond ze alles best. Ze voelde zich eigenlijk wel best misselijk worden, maar ze verborg het. Ze wilde even weten waar het jongetje weer op uit was. "Ik denk niet dat ik qua rang hoog genoeg sta om een kapitein te vragen of hij met mij wilt eten hmm?" Sprak ze rustig tegen Haytham en liep wel een beetje met hem mee. "Als jij het nou eens ging vragen? Het is je papa, jij mag dat wel vragen in mijn plaats." Voegde ze er aan toe. Ze was best wel blij met zo'n vrolijk kereltje aan boord, ze had een zwak voor kinderen en zou dus ook een goede moeder worden voor haar toekomstige kindje.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 21, 2014 23:18:07 GMT
Haytham + edward Kenway
Haytham keek haar aan en schudde zijn hoofd.'' Jij mag wel met mijn papa praten, want jij bent best lief.'' sprak hij rustig en glimlachte even zwakjes. Ja hij was echt nog onschuldig, en totaal onbeschadigd al was het leven op dit schip natuurlijk niet het ideaalste. Maar het was nu eenmaal zo, Edward was niet het type dat te lang op een plek kon blijven, hij kon dat simpelweg gewoon niet, en dat maakte hem wel weer een slechtere vader dan je misschien zou denkne. Toch was Edward dol op inderen, en zou hij Jessica ook niet weg sturen als ze een kind had. Echter zou ze dan niet langer beneden slapen, maar in het sijkamertje van zijn kajuit die leeg was, want hij wou niet dat ze dan ziektes op zou lopen, want zwangere vrouwen waren kwetsbaar, en dat wist hij maar al te goed uit zijn tijd in de gevangenis. Edward liep nu dichterbij en keek naar beide.'' haytham het is tijd voor je dagelijkse oefeningen. Pak jij de zwaard en ga je dan naar Adewale?'' vroeg hij rustig en Haytham knikte even en rende toen richting de kajuit.'' En jij , Jessica, zou jij met me mee willen lopen naar mijn kajuit? er brand mij al twee maanden een vraag, maar ik wil het nu toch van je weten.'' sprak hij rustig en keek haar aan, en begon al te lopen, want hij verwachtte dat zij hem wel zou volgen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 22, 2014 6:21:07 GMT
Jessica Malone
Ze lachte zachtjes en keek Haytham aan. "Ik zal eens zien wanneer ik met hem ga paarden." Zei ze zacht en keek hem weer aan met een glimlachje. het was echt zo'n aandoenlijke jongen, hij maakte haar altijd wel vrolijker als ze in een trieste bui was. Ze kon ook niet meer wachten tot ze haar baby ook had en hem of haar kon opvoeden. Ze keek op toen Edward hun richting uitliep en eerst tegen Haytham begon over zijn oefeningen. Haytham knikte en rende naar de kajuit wat haar weer wat deed glimlachen. Hij had in ieder geval een beter jeugd gehad dan haar. Nu kon ze pas echt leven.. Ze keek weer naar Edward toen hij wat vroeg aan haar en liet hem eerst uitpraten voor ze antwoord gaf. "Maar natuurlijk." Klonk ze vriendelijk met een glimlach en volgde Edward naar zijn kajuit. "Je had die vraag 2 maand geleden al mogen vragen hoor als je er zo mee zat." Zei ze rustig tegen hem en plaatste haar handen in elkaar op haar rug. en trok een klein beetje haar buik in, niet veel, maar genoeg dat je haar buikje niet zo zag.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 22, 2014 22:32:28 GMT
Edward Kenway
Hij liep zijn kajuit in en ging rustig op zijn stoel zitten en keek naar haar.'' Nee ik vond niet dat ik het moest vragen, toen ik je vond was je niet de sterkste, en dat schip was net gezonken, ik wou je niet teveel lastig vallen.'' sprak hij eerlijk en keek haar aan.'' maar ik herkende het schip.. het was van een oude kaper, een vriend van mij.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Was jij bevriend, of kende jij ene Frank Tupelo?'' sprak hij kalm en keek haar aan, en naar haar buik.'' Oh en meisje als je niet wil antwoorden , moet je dat ook zeggen. Frank was een hele goede vriend van mij, toen ze begonnen heb ik nog onder hem gevaren. Maar helaas... we raakten elkaar uit het oog, en toen heb ik de Jackdaw over genomen.'' sprak hij rustig. '' ik werkte nog wel voor hem eigenlijk, tot het verdrag van utrecht, toen werden wij beide piraten.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 22, 2014 23:10:13 GMT
Jessica Malone
Hij begon te praten waardoor ze rustig luisterde naar hem en zelf even recht bleef staan. "Dan had je me de dagen erna wel wat kunnen vragen." Zei ze rustig met een glimlach. Ze was wel gewoon aardig voor hem, hij had haar gered en daar was ze blij mee. Hij begon over het schip waardoor ze nu tch wat beter luisterde en even tegen de muur aanleunde van de kajuit. Ze liet hem eerst uitpraten en glimlachte zwakjes bij de ideeën terug naar het schip en naar Frank. "Ik wil het best zeggen." Zei ze nu ook rustig tegen hem en keek hem even aan. "Ik heb op zijn schip een tijd als zijn persoonlijke slaaf gediend. Toen ik 18 was heeft hij me uit de slavernij gehaald en mij tot zijn vrouw gemaakt, soort van dan. Echter niet lang erna is hij vermoord." Zei ze nu ook gewoon zacht. Ze glimlachte even. "Hij was mijn vriend, mijn verloofde zeg maar." Zei ze nu ook zacht tegen Edward en glimlachte weer even. Ze legde haar hand zacht op haar buik toen die weer lastig deed en zuchtte. "Toen hij vermoord werd ben ik met zijn broer, Jayden op het schip gegaan en heb alle kneepjes van het piratenvak leren kennen. Maar toen kwam dan het punt dat het schip ten zinken kwam." Zei ze zacht en slikte. Ze keek weer naar Edward en bleef even met moeite overeind staan door de erge krampen. "Ik draag zijn kind." Bracht ze nu ook zacht uit en zakte toch even wat tegen de grond aan. "Bij deze weet je dus dat hij er niet meer is." Zei ze nu ook rustig tegen hem en glimlachte flauwtjes. "Hij heeft me nooit wat over je verteld, niet dat hij veel tijd had. Bij de aanval op Port Royal is hij aangehouden, en geëxecuteerd. Ik ben meteen weer met Jayden het schip opgegaan. Daar ontdekte ik ook gewoon dat ik zwanger was van Frank." Sprak ze nu dood normaal, ze kon het toch niet meer verbergen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 22, 2014 23:24:10 GMT
Edward Kenway
Hij luisterde naar haar en knikte even zo nu en dan terwijl hij naar haar luisterde.'' het spijt me dat te horen.'' sprak hij rustig over het feit dat hij dood was. hij luisterde verder naar haar en glimlachte zo nu en dan en zuchtte even voor een moment en keek haar aan, terwijl hij nu van zijn stoel overeind komt.'' Dan wil ik niet dat je meer in het beneden dek slaapt bij de andere mannen, jij slaapt voortaan hier in de zijkamer die ik altijd vrij heb.'' sprak hij direct toen ze zei dat ze zwanger was.'' En ik wil dat je rust neemt wanneer je dat nodig hebt, ik zal het ook even tegen Adewale zeggen, dat hij er ook van op de hoogte is.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Hoe denk je dan over de toekomst van je kindje, hier op het schip? of wil je ergens aan land om daar je kindje goed op te kunnen voeden?'' vroeg hij nu en keek haar aan.'' ik weet namelijk ook, dit is eigenlijk geen omgeving voor Haytham om op te groeien, ik kan ieder moment sterven, maar ik ben niet het type dat niet langer dan een week op een plek kan zitten. Dus ik stel jou de keuze Jessica, wat wil je zelf?''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 22, 2014 23:48:03 GMT
Jessica malone
Ze keek naar hem toen hij opstond en over het zijkamertje en dat ze niet meer bij de mannen mocht slapen dus benedendek. Ze glimlachte. "Dat is heel aardig van je, Edward. Maar ik wil niet ten laste zijn. Ik heb nog 3-4 maanden te gaan voor het kind ook echt komt." Zei ze nu ook gewoon zacht tegen hem en stond nu ook langzaam weer een beetje op terwijl ze zich toch al moest vast houden. "Dus ik kan ook best nog wat werk verrichten." Sprak ze. "Het is het minste wat ik kan na alles wat jullie voor me gedaan hebben." Voegde ze er aan toe en keek hem aan. Toen hij haar een vraag stelde slikte ze even. Ze wist het niet goed, wat voor toekomst zou ze het kindje schenken. "Ik weet het nog niet. Ik wil hem of haar wel bekend maken met de naam van zijn of haar vader, dus ik denk wel dat het kind vooral op de zee gaat leven, maar misschien als ik het zelf niet meer aankan het met mij aan land gaat wonen. Als ik op zee ben is het namelijk alsof ik nog gewoon bij Frank ben, en dat is een aangenaam gevoel." Zei ze zacht tegen Edward en streek even over haar buik toen ze weer een kramp voelde. "Dus het word op het schip voor mij." Zei ze nu ook wat vastberaden. "Bedankt dat ik dan trouwens in de zijkamer mag slapen hier. Ik zal je niet tot last zijn." Zei ze nu rustig. "Alleen bij mijn bevalling zal ik echter wel kunnen schreeuwen." Klonk ze met een lachje en stond weer wat stevig op haar benen. Ze kon vandaag toch niet veel werken, de pijn was heviger als vorige keer..
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 23, 2014 9:12:56 GMT
Edward Kenway
een zucht kwam van zijn lippen toen ze zei dst ze hem niet tot last wou zijn." Jessica. Als jij mij tot last zou sijn zou ik jou allang van mijn ship hebnen geflikkerd, of jou niet eens uit dat wrak hebben gevist. Ik doe dit omdat ik zelf ook vader ben van een zoontje." Sprak hij duidelijk wijs, en de vechtersbaas, binnen in hem was even hrlemaal verdwenen."Jij slaapt gewoon lekker hier in dat zijkamertje en dat order ga je niet negeren." Sprak hij kalm en legde een hand op haar schouder neer.Ja Edward gaf duidelijk om haar, maar wel op eem andere manier dan dat Haytham misschien zou willen. Hij zuchtte even en knikte daarna even." Dat begrijp ik. Ze zeggen ook dat elke ziel van een ware zeeman op de zee blijft dwalen. En ik was een klein jochie van 10 toen ik frank leerde kennen in Bristol. Hoe wij samen verstoppertje speelde" sprak hij rustig en zuchtte even."Helaas groeide we door de jaren uit elkaar. Frank was altijd al een zeebonk, en vertelde me fantastische verhalen over zijn vader, ook een kaper waar hij altijd mee over de zee voer. Ik ken hem dus even goed waarschijnlijk als jou, maar jij bent intiemer met hem geweest. Ik kan hem enkel als een vrolijk klein jongetje herinneren. " sprak hij rustig en zuchtte even voor een moment. Hij tilde zijn shirt een beetje op en een groot litteken kwam tevoorschijn. " raad eens wie die gezet heeft." Sprak hij enkel en keek haar aan."Frank. Ik was het eerste jongetje wat hij moest meppen van zijn vader. Daar groeide onze vriendschap uit tot haat, dankzij mijn ouders overigens." Hij vertelde zijn verhaal vol emotie, dat hoorde je duidelijk. Hij luisterde niet meer eigenlijk over het schreeuwen en liep naar het raam toe, waar hij over de zee heen begon te kijken en even niets meer zei.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 23, 2014 9:28:07 GMT
Jessica Malone
Ze keek naar hem en glimlachte weer eventjes naar hem. "Ik negeer het ook niet, Edward. Ik vind het heel aardig van je." Zei ze zacht tegen hem en keek hem rustig aan. Ze voelde zijn hand op haar schouder en gaf nog even een knikje ter bevestiging. Ze wist onderhand wel dat Edward om haar gaf, en zij gaf ook om hem, maar ook weer op een andere manier dan Haytham probeerde. Ze keek naar hem ten hij verder begon te praten over Frank en glimlachte ook weer even om zijn verhaal. Het was wel leuk om te horen, natuurlijk. Zij had er niks van geweten, Frank was ook een stuk ouders geweest als haar. "Toen ik hem pas echt leerde kennen was hij niet meer zo positief over zijn vader althans." Zei ze nu ook rustig tegen hem en keek naar het litteken dat hij liet zien en haar hand schoot meteen even naar haar mond toe. Ja oké, zij had ook flinke littekens op haar rug van de zweepslagen, maar dat was gewoon wat anders. Bij zichzelf vond ze het niet belangrijk, bij een ander wel. Ze hoorde de emotie in zijn stem wel waardoor ze weer rustig naar hem toe liep en haar hand even op zijn rug legde. "Je had hem moeten zien toen we bijna bij Port Royal waren, hij was van niets meer zeker, hij gaf het zelfs op. Veel positiefs heb ik eigenlijk niet over zijn vader gehoord meer van Frank. Hij wou het beter doen bij zijn eigen kinderen." Zei ze nu ook zacht en keek zelf ook even uit het raam.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 23, 2014 16:58:22 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar haar en zuchtte even voor een moment.'' Frank is nooit de kwade geweest.'' sprak hij rustig en keek naar haar.'' Evil isn't born, it's made, sprak mijn oude kapitein altijd, en het klopt, je ziet het bij mij, en je hebt het gezien bij Frank. '' sprak hij rustig en keek hem aan, waarna hij even kort om zich heen keek, en daarna haar weer vrij normaal in de ogen keek.'' Frank hield van jou, daar ben ik zeker van, als jij zegt dat hij zo ontdooit was. Ik heb hem daarna nog 1 keer gezien, op zijn schip, tegenover de jackdaw. Het was niet meer de Frank die ik kende. het was een bruut een tiran, en het brak mijn hart.'' sprak hij rustig en keek naar haar.'' Jammer dat zo iemand zo erg kan veranderen. Vind ik altojd.'' sprak hij rustig en glimlachte even voor een moment en liep nu weer richting de uitgang.'' maar het leven is voor de levenden. wat jij nu doet, Jessica, moet je zelf even bekijken.'' sprak hij, duidelijk dat hij behoorlijk weer aan het omslaan was, en nu naar buiten liep, en toen naar het bovendek, waar adewale met Haytham aan het oefenen was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 23, 2014 17:14:22 GMT
Jessica Malone
Ze luisterde naar hem en wachtte netjes tot hij wat uigepraat voor zij wat begon te zeggen. "Ik denk ook wel dat hij van mij heeft gehouden, anders had hij nooit zo tegen me gedaan, Er was iets in zijn ogen dat mij bevestiging gaf dat hij ook echt van mij hield." Sprak ze rustig tegen hem en liep een beetje met hem mee toen hij begon te lopen. Ze keek naar hem toen hij haar een glimlachje schonk, maar die beantwoorde ze niet echt. Ze wist dat hij met de dood van Tessa erg zat en ze wilde er ook gewoon voor hem zijn als het nodig was. "Ja, inderdaad jammer. Maar anders had ik hem misschien niet ontmoet, dankzij hem heb ik mijn vrijheid terug gekregen na 15 jaar." Zei ze nu ook rustig tegen hem en liep weer naar hem toe, greep hem om zijn pols toen hij naar buiten liep. "Edward, ik zie dat je wat opkropt." Zei ze nu ook tegen hem en trok hem ietsjes terug. "Iemand moet met je praten nu, je kan niet alles blijven opkroppen, op een gegeven moment breek je helemaal en misschien voor de ogen van je mannen." Sprak ze nu en keek hem in de ogen nu. "Toe, praat met me." Zei ze nu ook gewoon en keek even naar Haytham die aan het oefenen was.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 23, 2014 19:52:48 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar zijn zoontje en toen weer naar Jessica die zijn pols beet pakte en keek haar even aan.'' Er is neits Jessica, niet iets wat nog niet bekend is voor jou en mijn mannen.'' sprak hij rustig en keek weer naar Haytham, die nu naar hun toe kwam, en een beetje glimlachte.'' papa! papa! Adewale heeft me leren blokken !'' sprak hij rustig en glimlachte even een beetje en Edward glimlachhte ook rustig. '' Goed zo Haytham.'' sprak hij rustig en keek weer naar Jessica nu, en trok zijn pols los. Er is echt niets aan de hand, ga jij de spullen nou maar verplaatsen, dan gaan wwe zo even wat eten met zijn drieen.'' sprak hij en liep nu naar Haytham, waar hij zijn zwaard van over nam, en hem op zijn schouder zette, en een kleine glimlach liet zien naar zijn zoontje toe.'' Kom Haytham.'' sprak hij rustig en lachte even.'' We gaan je verjaardag eens vieren.'' het jongetje lachte even en klapte kort in zijn handjes. Niet dat de jongen echt een kadootje zou krijgen, maar het zou wel betekenen dat ze spoedig aan zouden leggen om hem wel een kadootje te doen. Maar vandaag was erg dubbel voor Edward. Tessa was vandaag 7 jaar dood, en Haytham was ook nog jarig..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 23, 2014 22:59:32 GMT
Jessica Malone
Ze keek Edward aardig serieus aan toen hij zei dat er niets was wat zij en zijn mannen niet wisten. Dat was misschien ook zo, maar er kon toch veel mer achterliggen dan dat? Ze keek even naar Haytham die nu vrolijk als wat aan kwam rennen, zeggend dat Adewale hem had leren blokkeren. Ze gaf Edward nog een kneepje in zijn pols voor ze hem ook gewoon los liet en keek hem weer aan. Ze gaf enkel een knik op zijn woorden en zei voor de rest ook niets meer. Soms voelde ze zich echt nog een slaaf eigenlijk, bevelen opvolgen, dingen doen die ze niet wou doen en als een stuk vod bekeken worden door sommige mannen hier op het schip. En als ze niet deed wat haar werd gevraagd kreeg ze straf, niet als in zweepslagen, maar als iemand schreeuwde naar haar, daar was ze nog steeds aardig gevoelig voor. Ze begon langzaam als haar spulletjes bijeen te pakken toen ze beneden was en liep er dan ook gewoon mee terug naar het zijkamertje van de kajuit. Ze wou eigenlijk gewoon iemand waar ze af en toe ook echt mee kon praten hier, dat er een andere vrouw aan boord was die haar begreep. Edward was zeker geen slechte man, maar ze wilde gewoon ook wederzijds dingen te weten komen waar die persoon me zat. Het liefst wou ze natuurlijk gewoon Frank terug, maar die kwam niet terug en dat wist ze. Ze zou straks wel even een gebedje slaan voor hem, hij was nou toch bijna een halfjaar dood. Veel honger had ze nou ook niet bepaald dus ze zou ook niet veel eten bij Haytham en Edward, ze voelde zich eigenlijk weer een beetje onderdrukt weer, net als het slaafje wat ze vroeger altijd al was geweest. Dus veel zeggen zou ze ook niet.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 0:33:45 GMT
Edward + Haytham Kenway
Hij zuchtte even en zette Haytham neer op zijn stoel, en glimlachte even naar de jongen. Daarna liep hij in de richting van het zijkamertje, en wachtte tot zij er ook in zat, en sloot de deur.'' Jessica, jij hebt mij net je eerlijkheid gegeven, en het zou oneerlijk zeijn dat ik jou nu niet de waarheid gaf, Of in ieder geval, ik gaf je niet de gehele waarheid.'' sprak hij rustig en zuchtte even.'' vandaag is mijn zoon jarig, maar is het ook 7 jaar geleden dat Tessa overleed.'' sprak hij rustig en slikte even.'' Ik ben dus vandaag behoorlijk gevoelig, als je misschien wel begrijpt.'' sprak hij rustig en zuchtte even voor een moment.'' 7 jaar geleden stierf Tessa aan moord.'' sprak hij rustig en ging nu zitten. Tessa was daarvoor al drie weken ziek, maar ze wou er voor haytham zijn, hij was nog zo klein, en zij vond dat ze nu nog moest genieten. genieten van de tijd die ze nog had. Ik was misschien een slechte vader, maar ik kon niet in London blijven, op een plek blijven was nooit wat voor mij. En vandaag 7 jaar geleden is mijn huis overvallen in London, en hebben ze Tessa om het leven gebracht. Haytham was bij de ouders van Tessa, en toen ik diezelfde avond thuis kwam voor de verjaardag van mijn zoon..'' Hij stopte zijn zin, om duidelijk zijn tranen in te houden, en stopt nu weer op, liep het kamertje uit, en ging via het dek naar beneden, en liep zo naar het wapenruim, waar hij even helemaal alleen ging zitten, en nu de tranen begonnen te vallen, ver van iedereen weg. Nu mocht hij. Haytham keek enkel raar op toen hij zijn papa zo weg zag lopen en liep nu naar Jessica toe en keek haar aan." Jessica, waarom is papa verdrietig? Ik ben toch jarig, of heb ik iets stouts gedaan vandaag?" Vroeg hij rustig en keek haar aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 24, 2014 6:43:54 GMT
Jessica Malone
Ze keek op toen Edward de deur van het zijkamertje sloot en keek hem aan toen hij begon te praten. Er was dus toch iets, ze had dus toch gelijk. Ze keek hem aan in de ogen en luisterde rustig naar hem, naar wat hem dwars zat vandaag. Oké, nu snapte ze wel wat er aan de hand was, dat het vandaag 7 jaar geleden was dat Tessa stierf. Ze bleef rustig luisteren en knikte zo af en toe op zijn woorden. Ze merkte dat hij behoorlijk wat tranen probeerde in te houden en daardoor zijn zin stopte, rechtstond en de kajuit uitliep. Ze stond zelf nu ook op en keek hem na waarna ze naar Haytham keek en zuchtte op zijn vraag. "Hij is verdrietig om jou mama Haytham. Maar jij bent niet stout geweest." Glimlachte ze en streek door zijn haar. "Ik ben zo meteen terug, en dan gaan we gezellig jou verjaardag vieren." Glimlachte ze en drukte een kusje op zijn wang waarna ze nu ook naar buiten liep, het dek op en dan naar beneden om hem te zoeken. Ze vond hem uiteindelijk in het wapenruim en sloop stilletjes dichtbij zodat ze niet te horen was. Hij huilde, dit plaatje was niet nieuw. Als Frank huilde kroop hij ook altijd ver weg in een hoekje van het schip. Ze ging achter hem staan en keek naar hem. Ze wreef met haar linkerhand nu over zijn wang en keek weer naar hem. "Je weet dat je verstoppen voor het verleden geen zin heeft toch?" Zei ze zachtjes en bleef rustig staan waar ze stond terwijl ze zijn tranen wegveegde.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 8:45:16 GMT
Edward Kenway
De tranen bleven stromen over haar wangen en hij voelde toen de hand over zijn wang en sloot zijn ogen even, maar nu hij merkte dat er iemand bij was huilde hij ook niet verder." Laat me maar even." Sprak hij dan ook." Jij mag me niet zo zien, niemand niet." Sprak hij en zuchtte even trillend terwijl hij dr tranen weer flink aan het onderdrukken was. Het lukte hem aardig, maar niet helemaal. Maar hij moest sterk zijn voor haar. Hij mocht niet huilen bij zijn zoon, bij haar, bij de rest van de bemanning, nee het mocht gewoon niet. Hij moest voor hun de sterke Edward Kenway zijn, de piraat die momenteel beruchter was dsn Frank sinds zijn overlijden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 24, 2014 11:14:09 GMT
Jessica Malone
Ze merkte dat hij zijn tranen inhield en zuchtte even. "Je bent net Frank, hij is ook zo." Zei ze nu met een glimlachje tegen hem. "Was." Verbeterde ze zich nu even en ging zitten en keek naar hem. "Jij hebt gewoon iemand nodig waar je tegen kunt praten Edward. En ik ben er nu." Zei ze zacht en keek naar zijn gezicht. "Je moet je hart kunnen luchten bij iemand. Anders ben je straks kapot bij Haytham, en dat is niet leuk voor hem. Ze was zorgzaam over hem, over wat er mis was met hem. Hij was een soort moeder figuur gewoon voor de meeste. Ze sloeg haar armen kort om hem heen. "Je moet het er eens uitgooien, en niet alleen. Ik vertel niets aan de bemanning, aan Haytham, het is tussen jou en mij nu." Sprak ze en veegde de laatste tranen weg. "Het is moedig van je, om het niet te tonen, maar je gaat er uiteindelijk kapot aan." Voegde ze er weer aan toe en keek hem bezorgd aan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 11:37:22 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar haar en zuchtte even voor een moment, terwijl hij naar haar luisterde.'' hEt is mijn leven.'' sprak hij rustig.'' Tranen is iets voor een man als hij alleen is.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Ik vertelde jou over de dood van mijn vrouew, en de moeder van Haytham. Ik vergeet die avond nooit weer, Jessica, echt niet. Haytham was thuis, de ouders van Tessa waren er ook, enkel dood. Ze hadden haytham gespaard, hij had zichzelf verstopt.. hij is eraf gekomen met een snee. '' sprak hij rustig en keek haar aan.'' het was een wraakactie van de Crew van Edward thatch, ik denk dat jij hem beter kent als Blackbeard.'' sprak hij kalm en keek haar aan.'' Zij dachten dat ik hem vermoord had, terwijl Edward altijd mijn beste vriend was geweest.'' sprak hij en keek haar aan. Hij hield zich duidelijk sterk.'' Ik vergeet nooit hoe mijn jongen over het lichaam van zijn moeder heen lag, en mij vroeg wanneer mama nou wakker werd. Hij denkt nu nog altijd dat zijn moeder hem niet meer wou, meer omdat ik de pijn wil verbergen die ik de avond heb gevoeld. En Edward heeft een moeder nodig, ik merk het aan hem..'' sprak hij en keek naar Jessica. Voor het eerst lonkte haar lippen hem, maar dat kwam meer door zijn verdriet dan door andere dingen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 24, 2014 16:18:46 GMT
Jessica Malone
Ze keek naar hem en bleef nu ook gewoon naast hem zitten toen hij verder vertelde. "Ik vraag ook niet om het te vergeten, ik vraag alleen je emoties te laten tonen." Zei ze nu ook gewoon zacht en glimlachte voorzichtig naar hem. Ze luisterde naar de rest van zijn verhaal en slikte even om zijn woorden. Ze wist dat Haytham een moeder zocht en vele pogingen deed om haar aan zijn vader te koppelen. Maar Frank lag haar nog nauw in het hart, en bij Edward Tessa nog steeds. Ze sloeg haar armen voorzichtig om Edward heen en zuchtte weer. "Ik weet dat Haytham een moeder figuur zoekt, ik merk het ook duidelijk aangezien hij wel vaak naar me toe komt." Zei ze zacht en liet hem nu even los om zijn handen samen te pakken en hem weer aan te kijken. "Ik weet hoe moeilijk het is om het een plaats te geven, echt waar. Zolang je maar weet, nu dat ik op dit schip ben kun je altijd naar me toekomen als er iets is." Zei ze zacht en drukte een vriendschappelijke kus op zijn wang en glimlachte dan zorgzaam. "Oké?"
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 16:58:58 GMT
Edward Kenway
Hij von het fijn hoe ze praatte en hij glimlachte even een beetje en knikte even.'' Ik zal het beloven aan jou, Jessica. en wat Haytham betreft, misschien moet ik ook wel een slaaf aan nemen, voor als moeder voor hem.. Al ben ik totaal niet van de slaven aan nemen, en doe ik dat liever niet. isschien kan ik een vrouw wel een beter leven schenlen. dat ze de zorg voor Haytham kan doen, en verder nooit meer zweepslagen enzovoort krijgen. een beter leven, net zoals Frank bij jou heeft gedaan.'' sprak hij rustig en de kus had hij zeer fijn gevonden en keek met zijn blauwe ogen recht in de hare.'' kom, laten we naar boven gaan. Ik denk dat Haytham het wel fijn vind als jij ook op zijn verjaardag bent.'' sprak hij en stond nu op, en begon zacht te lopen naar boven, en boende nog even in zijn ogen, zodat er niets meer van de tranen te zien was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 24, 2014 17:17:29 GMT
Jessica Malone
Ze glimlachte zelf weer even toen hij zelf ook weer wat glimlachte en beloofde haar te zeggen als er wat was. "Je zult er een vrouw zeer gelukkig mee maken in ieder geval, om haar als persoon te behandelen. Ik voelde me ook veel beter namelijk toen ik uit de slavernij kwam." Zei ze met een glimlach tegen hem na zijn woorden en keek ook even met haar ogen in de zijne. Ze knikte op zijn woorden en stond nu zelf ook weer rustig op. "Ik denk het zelf ook wel, het is een leuk ventje." Zei ze met een lachje en begon nu rustig achter Edward aan te lopen. Als hij zich niet aan zijn belofte hield zou zij het toch snel genoeg merken aan hem, ze kon zo zeggen of er wat was of niet. Ze was nu wel blij dat hij haar vertrouwde, dat vond ze al geweldig. "Je bent wel een goede vader hoor trouwens. Ook al denk je van niet. Er zijn kinderen die het veel slechter hebben." Zei ze rustig tegen hem, en daarbij bedoelde ze haar vader. Hoe kwam het ook in zijn hoofd om haar als slaaf te verkopen en haar moeder voor haar ogen te verkrachten en te vermoorden? Hoe konden mensen zo ziek zijn? Ze snapte het nog steeds niet, misschien zou ze het nooit snappen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 18:35:09 GMT
Anne Bonny Een hele tijd was Anne bezig geweest de kok beneden te helpen. Ze genoot van koken en ze wist dat de kok haar hulp altijd wardeerde, dus waarom zou ze hem dan niet helpen als ze niks anders tedoen had. Toen ze helemaal klaar waren en het eigenlijk alleen nog maar warm gemaakt hoefde te worden vanavond maakte ze haar handen schoon en liep ze rustig naar boven het dek op. Haar kleding was wat vies geworden. Ze droeg eigenlijk altijd een jurk, hier kon ze prima in vechten aangezien hij schuin afliep. Hierdoor waren haar benen helemaal vrij om elke beweing te maken die ze zelf wilde. OOk hing er onder haar jurk een gordel met een lang zwaard er in. Het handvat zat in de snee dus kon ze er altijd makkelijk bij. Haythem was vandaag jaren, het zoontje van Edward. Dit had ze onthouden en voordat ze ze aan boord waren gegaan had ze een bruine knuffelbeer gekocht voor de jongen. Gewoon een normale, niet al te groot maar ook niet al te groot. Rustig liep ze met het ingepakte kadootje naar de kajuit van Edward en haythem. Hij zag hoe edward net met Jessica aan kwam en glimlachte even " Goedemiddag "S prak ze glimlagend tegen de twee " Gefeliciteerd met Haythem "S prak ze tegen Edward
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 18:51:25 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar haar en knikte.'' misschien als we weer aanleggen dat we dan maar eens moeten gaan kijken, of we iemand op de markt vinden, ik wil jou en Anne dan graag naast mijn zijde willen, jullie zijn vrouwen. Jullie herkennen vast iemand die een goede moeder kan zijn voor Haytham.'' sprak hij rustig en knikte even voor een moment, en een kleine glimlach richtte hij nu toch wel naar haar. Ze begon over dat hij wel een goede vader was en hij schudde zijn hoofd even.'" Anne heeft mij altijd gezegd, ik word nog een goede vader. Als ik leer langer dan 1 week op een en dezelfde plek te zitten.'' sprak hij ruatig en zag verderop anne nu ook op hun af komen en keek naar haar..'' Goedemiddag, Anne.'' sprak hij rustig en hoorde haar woorden.'' Dankjewel. Hij is alweer 9, de tijd gaat snel.'' sprak hij rustig en keek weer even naar Jessica, en toen naar Anne.'' Anne, we gaan met enkele dagen weer het land op, omdat Haytham natuurlijk jarig is, en ik ga getrouw een kadootje halen met hem in een stadje.'' begon hij zijn verhaal.'' en ik wil kijken of ik een slaaf kan vinden, om haar te bevrijden, zodat Haytham een moeder figuur heeft, want die zoekt hij echt.'' sprak hij serieus.'' wil jij samen met mij en Jessica het land op, om te kijken of we iemand vinden die een goede moeder zou kunnen zijn voor Haytham? we moeten het toch over jou promotie hebben, je weet dat Adewale ons gaat verlaten daar.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 24, 2014 19:25:07 GMT
Jessica Malone
Ze keek weer naar hem en luisterde verder naar wat hij allemaal vertelde waardoor ze rustig knikte. "Is goed hoor Edward, ik heb lang genoeg zelf in de slavernij gezeten om te zien hoe en wat." Zei ze rustig tegen hem en glimlachte even. "Ach man, je kunt het nooit slechter doen als mijn vader." Zei ze nu ook rustig tegen hem en liep rustig verder gewoon. Ze zag zelf ook Anne op hen afkomen en knikte even. "Goedemiddag." Zei ze ook gewoon vriendelijk tegen haar en keek dan weer even naar Edward toen hij herhaalde wat hij net tegen haar had gezegd, maar hield zich er nu even buiten omdat hij het tegen Anne had. Ze legde even een hand op haar buik bij een lichte pijnscheut, maar deed er verder ook niet veel aan, wat viel er aan te doen? In deze tijd hadden ze nog geen pijnstillers natuurlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 21:43:40 GMT
Anne Bonny Ze luisterde naar de twee en glimlachte even naar jesicca als groet en liet Edward de ingepakte khuffel zien " Ik heb in elk geval al wat kleins voor hem "S prak ze glimlagend en hoorde hem spreken over een slaaf hier heen halen en hoe jesicca daarop reageerde " Edward ik ik heb het je misschien nog niet eerder aangeboden. Maar ik ken Haythem al wat langer dan een vrouw die jij van het vaste land wil halen. Ik wil met alle liefde voor Hathem een moetder zijn die hij nooit heeft gehad Edward. Ik hou van die jongen " Ze keek naar edward en Jesicca en streek een rode pluk haar uit haar gezicht terug naar achter " Het is niet dat ik slaven geen beter leven gun echt niet. Maar ik weet niet of ik het zoon fijn gevoel vind, als een vrouw die hathem helemaal niet kent voor hem gaat zorgen en zijn moeder wilt spelen "s prak ze eerlijk
|
|